فرامتن اتحاد مبارزان و رزمندگان جبهه مقاومت را بررسی کرده‌ایم

شکست، از نیل تا فرات

یک کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با جام جم آنلاین:

شکست رژیم صهیونیستی در میدان | شکل گیری جبهه گسترده علیه رژیم صهیونیستی

یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه برای اولین بار در طول ۱۰ سال گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از نیرو‌های ذخیره استفاده کرده است، گفت‌: چنین مسائلی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در عرصه‌های میدانی در حال شکست است.
یک کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه برای اولین بار در طول ۱۰ سال گذشته ارتش رژیم صهیونیستی از نیرو‌های ذخیره استفاده کرده است، گفت‌: چنین مسائلی نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در عرصه‌های میدانی در حال شکست است.
کد خبر: ۱۴۲۵۰۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، حسن هانی‌زاده با اشاره به اینکه ‌ حماس و  جهاد اسلامی در جریان درگیری‌های امروز به شکل شگفت انگیزی قابلیت‌های میدانی خود را ثابت کردند، افزود: پرتاب ‌5000 موشک به سوی تل‌آویو و هدف قرار دادن تاسیسات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که معادله میدانی جنگ به سوی مقاومت اسلامی فلسطین تغییر کرده‌ است.

این کارشناس مسائل غرب آسیا  در گفتگو با جام جم آنلاین ادامه داد: اکنون شرایط به گونه‌ای است که از سوی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی‌ حالت فوق‌العاده اعلام شده است و برای اولین بار در طول 10 سال گذشته ارتش این رژیم از نیروهای ذخیره استفاده کرده، ‌فراخوان کامل داده‌ و وضعیت قرمز ‌اعلام کرده است.

به گفته وی این شرایط نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در عرصه‌های میدانی در حال شکست است.

هانی زاده عنوان کرد: علاوه بر این آمادگی رزمندگان فلسطینی برای تقابل طولانی مدت با  ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که معادلات منطقه‌ای و میدانی در اراضی اشغالی کاملا تغییر کرده است و ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای آینده شکست جدیدی بعد از جنگ 33 روزه لبنان در سال 2006 متحمل خواهد شد.

این کارشناس مسائل غرب آسیا بیان کرد: حماس با توجه به نقشه راهی که در رابطه با عامل بازدارندگی نسبت به رژیم صهیونیستی تهیه کرده دقیقترین جایگاه‌ها و مراکز نظامی را هدف قرار داده است.

هانی زاده توضیح داد: براساس گزارش‌های موجود هزاران نفر از صهیونیست‌ها در حال فرار از مناطق زیر پوشش موشک‌های حماس و جهاد اسلامی هستند و از سحرگاه شب گذشته تا‌کنون هزاران نفر از صهیونیست‌ها به زیرزمین و پناهگاه‌ها پناه برده‌اند و این نشانه شکست نظامی جدیدی برای رژیم صهیونیستی است.

وی درباره تغییراتی که این روند در منطقه ایجاد می‌کند، نیز توصیح داد: طبیعی است که ماجراجویی‌‌های اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و حمله به دانشکده نظامی شهر حمص سوریه پیامدهای خطرناکی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

این کارشناس مسائل غرب آسیا ادامه داد: به این ترتیب منطقه به سمت یارگیری جدید و شکل‌گیری ‌جبهه‌ای گسترده رفته‌ است. گزارش‌ها نشان می‌دهد رزمندگان لبنانی و حزب الله به طور مشخص و  همه نیروهای رزمی و میدانی به حالت آماده باش درآمده‌اند و اگر رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی بزند قطعا جبهه  گسترده‌ای علیه این رژیم شکل خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که در شرایط فعلی منطقه به سمت جنگ منطقه‌ای حرکت خواهد کرد و این جنگ قطعا به شکست رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها